Bli medlem

Kontakta oss på Handels Direkt!

Du når oss på 0771 666 444 eller via chatten på Mina sidor.

Just nu har vi långa väntetider på samtal till Knappval 1: Medlemsservice, samt till chatten. Här hanteras frågor om inträden, utträden och fakturor. Även handläggningstiderna för ärenden är längre än normalt. Vi hoppas du har överseende med detta.

Knappval 3: Facklig rådgivning (frågor om din anställning och avtal) fungerar som vanligt, men hanterar inte frågor om inträden, utträden och fakturor.

Öppettider för telefon och chatt på vardagar:

  • Knappval 1: Medlemsservice. Telefon och chatt är öppen 8.30-16.30.
  • Knappval 2: A-kassan. Telefontid 8.30-15.30. 
  • Knappval 3: Facklig rådgivning. Telefontid 8.30-16.30. Chatten är öppen 9.30-16.30. 

Chatta med oss gör du genom att logga in på Mina sidor.

Vanliga frågor & svar angående ditt medlemskap.

Frågor och svar om covid-19.

Läs om hur vi behandlar dina personuppgifter.

Ditt samtal kan komma att spelas in i utbildningssyfte. Inspelningen lagras i max 30 dagar och raderas sedan.

På grund av lagen om personuppgifter (GDPR) är det viktigt att den mejladress du uppger här och vill ha svar till är samma som den du har registrerad hos oss. Gå in och kolla att du har rätt mejladress på Mina sidor innan du skickar din fråga.Du vet väl att du också kan ringa eller chatta med Handels Direkt, tfn 0771 666 444, om du har frågor kring lag, avtal och försäkringar. Chattar gör du via Mina sidor.
 
Uppdaterad: 19 september 2022