Kom igång med Mina sidor!

Vi rekommenderar dig att prova vår e-tjänst Mina sidor innan du gör en beställning av papperstidrapport (papperskassakort).

95% av våra arbetssökande medlemmar använder idag Mina sidor och är mycket positiva till tjänsten.

När du loggat in kan du

  • Skriva och skicka in ett meddelande som når just din handläggare.
  • Ansöka om ersättning.
  • Skicka in intyg till oss.
  • Begära arbetsgivarintyg från din arbetsgivare.
  • Fylla i tidrapport (kassakort) och skicka in dem och direkt få se hur mycket ersättning du kan få i nästa utbetalning.
  • Se alla dina utbetalningar och utbetalningsspecifikationer.
  • Skapa notifiering så att du får sms eller e-post när vi laddat upp ett brev eller meddelande till dig.
  • Enkelt ändra en redan inskickad tidrapport (kassakort).
  • Se intyg vi fått från dig.
  • Få brev från oss.
  • Se information om din ersättningsperiod, ersättning per dag (dagpenning) och AF-program.
  • Se kontrolluppgifter.

 

Mina sidor fungerar i din mobil, surfplatta och dator. Du behöver e-legitimation för att logga in. Om du inte har e-legitimation skaffar du det hos din bank. 

Klicka på knappen och prova tjänsten redan idag!

 

Till sidan där du kan beställa papperstidrapporter

Uppdaterad: 20 februari 2017